ISBN 978-80-86730-19-6
Nové
Text předkládá pojetí marketingu jako specifického přístupu trhu, ve kterém je zásadní postavení zákazníka, s využitím pravidel pro texty prezenčního/kombinovaného/distančního studia (určené pro samostudium).
96 Item ks
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Marketing - principy a nástroje
Text předkládá pojetí marketingu jako specifického přístupu trhu, ve kterém je zásadní postavení zákazníka, s využitím pravidel pro texty prezenčního/kombinovaného/distančního studia (určené pro samostudium).
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Autor | Koudelka Jan, Vávra Oldřich |
Rok vydání | 2007 |
Pozornost soustředí nejprve na postižení podstatných rysů marketingového postupu a působení faktorů, které ovlivňují marketingové rozhodování. Blíže jsou rozpracována témata marketingového informačního systému a marketingového výzkumu.
Druhá část podrobněji sleduje hlavní nástroje, které marketing k uspokojování zákazníků využívá.