ISBN 978-80-87839-78-2
Nové
Předkládaný učební text je věnován problematice marketingového výzkumu a výzkumu trhu za účelem cílení segmentů trhu spíš, než jen odlišování se od konkurentů.
51 Item ks
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Marketingový výzkum
Předkládaný učební text je věnován problematice marketingového výzkumu a výzkumu trhu za účelem cílení segmentů trhu spíš, než jen odlišování se od konkurentů.
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Autor | Linhart Zdeněk, Smolová Helena |
Rok vydání | 2016 |
Záměrem je naučit čtenáře textu z nálezů odvozovat metodiky marketingových projektů nebo i seminárních a závěrečných prací a obráceně z metodik konkurentů odvozovat, kde hledat a jak kvantifikovat a interpretovat osobní odlišné nálezy. Do všeobecných základních informací o dané oblasti marketingu jsou nálezy výzkumů integrovány vysvětlujícími příklady a praktickými cvičeními.