Studenti/registrovaní uchazeči VŠEM se přihlašují výhradně jen s údaji pro SIS VŠEM (uživatelské jméno a heslo)!

Strategie podniku Zobrazit větší

Strategie podniku

ISBN 978-80-88330-12-7

Nové

Učební text představuje posluchačům pojem strategie podniku, kdy pomáhá syntetizovat předměty s obsahem managementu, marketingu, ekonomiky a statistiky.

Více informací

69 ks

800,00 Kč

Parametry

Autor Linhart Zdeněk
Rok vydání 2021

Více informací

Strategie podniku má mnoho forem, které jsou nazývány nepříbuznými slovními základy, a tím se komplikuje vyhledávání souvislostí. V ČR je to naopak a jako strategie je označováno cokoliv, například taktika, postup, systém. Umělá inteligence by strategii v pojetí ČR zařadila mezi prázdná slova (stop words), která se hodí k označení čehokoliv, proto zastavují komunikaci. V tomto textu vybavíme strategii podniku nepříbuznými slovními základy odvozením metodiky aplikací na několik druhů činností v podniku, konkrétně organizování, marketingu, výroby, financí, investic a rozborů. Učební text studentům pomáhá syntetizovat předměty s obsahem managementu, marketingu, ekonomiky a statistiky.

Ke stažení