ISBN 978-80-88330-12-7
Nové
Učební text představuje posluchačům pojem strategie podniku, kdy pomáhá syntetizovat předměty s obsahem managementu, marketingu, ekonomiky a statistiky.
69 Item ks
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Strategie podniku
Učební text představuje posluchačům pojem strategie podniku, kdy pomáhá syntetizovat předměty s obsahem managementu, marketingu, ekonomiky a statistiky.
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Autor | Linhart Zdeněk |
Rok vydání | 2021 |
Strategie podniku má mnoho forem, které jsou nazývány nepříbuznými slovními základy, a tím se komplikuje vyhledávání souvislostí. V ČR je to naopak a jako strategie je označováno cokoliv, například taktika, postup, systém. Umělá inteligence by strategii v pojetí ČR zařadila mezi prázdná slova (stop words), která se hodí k označení čehokoliv, proto zastavují komunikaci. V tomto textu vybavíme strategii podniku nepříbuznými slovními základy odvozením metodiky aplikací na několik druhů činností v podniku, konkrétně organizování, marketingu, výroby, financí, investic a rozborů. Učební text studentům pomáhá syntetizovat předměty s obsahem managementu, marketingu, ekonomiky a statistiky.