ISBN 978-80-88330-10-3
Nové
Marketingová strategie a plánování pomáhá budoucím pracovníkům v marketingu a především v marketingové komunikaci na straně zadavatelů či marketingových agentur při základní orientaci v plánování marketingové komunikace a především reklamy.
45 Item ks
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Marketingová strategie a plánování
Marketingová strategie a plánování pomáhá budoucím pracovníkům v marketingu a především v marketingové komunikaci na straně zadavatelů či marketingových agentur při základní orientaci v plánování marketingové komunikace a především reklamy.
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Autor | Matisko Peter, Boháček Jiří, Stromko Břetislav |
Rok vydání | 2020 |
Učební text Marketingová strategie a plánování by měl pomoci budoucím pracovníkům v marketingu a především v marketingové komunikaci na straně zadavatelů či marketingových agentur při základní orientaci v plánování marketingové komunikace a především reklamy. Správné naplánování marketingové komunikace, jejich typů, cílových skupin, nástrojů komunikace, rozpočtu, komunikačních kanálů a měření zásahu komunikace je nezbytným předpokladem pro efektivní marketingovou práci. Učební text navazuje na látku předmětů, jako je marketingová strategie, marketingová komunikace, a předpokládá základní znalost marketingu.