ISBN 978-80-86730-76-9
Nové
Učební text pro modul Reklama a Public Relations se skládá ze čtyř částí: společného úvodu pro modul, části média a reklamní prostředí, Public Relations a konečně závěrečné reklamní plánování a strategie. Přestože je každou část možné využít samostatně, jednotlivé kapitoly na sebe navazují a vzájemně souvisí.
15 Item ks
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Reklama a Public Relations
Učební text pro modul Reklama a Public Relations se skládá ze čtyř částí: společného úvodu pro modul, části média a reklamní prostředí, Public Relations a konečně závěrečné reklamní plánování a strategie. Přestože je každou část možné využít samostatně, jednotlivé kapitoly na sebe navazují a vzájemně souvisí.
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Autor | Stuchlík Jaroslav, Čichovský Ludvík |
Rok vydání | 2011 |
Úlohou společného úvodu do modulu je poskytnout potřebný rozhled v metodologii společenských věd, která témata textu studují, a seznámit se s moderním vědeckým pojetím komunikace, protože ta je nezbytným základem fungování médií, Public Relations a reklamy. Studium komunikace musí být vždy neopomíjeným východiskem odborného pohledu na média, PR a reklamu.