ISBN 978-80-88330-83-7
Nové
Text se snaží zdůraznit, že marketing zdaleka není jen reklama, ale že podstata marketingu je výrazně hlubší a odvíjí se od odpovědí na otázky co pro koho vyrábět.
30 Item ks
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Marketing - principy a nástroje
Text se snaží zdůraznit, že marketing zdaleka není jen reklama, ale že podstata marketingu je výrazně hlubší a odvíjí se od odpovědí na otázky co pro koho vyrábět.
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Autor | Koudelka Jan |
Rok vydání | 2022 |
Učební text „Marketing: principy a nástroje“ přináší seznámení s významem, smyslem a obsahem marketingu. Vychází z rámců, které jsou společné marketingové literatuře a ukazuje marketing v jeho zásadní poloze, tedy jako přístup k trhu vůbec. Rámcově je text členěn do dvou částí a představuje marketing jako podnikatelský přístup, ve kterém pohled na zákazníka, resp. pohled zákazníka předurčuje další úvahy podnikatelské orientace.