Studenti/registrovaní uchazeči VŠEM se přihlašují výhradně jen s údaji pro SIS VŠEM (uživatelské jméno a heslo)!

Mezinárodní marketing Zobrazit větší

Mezinárodní marketing

978-80-88330-57-8

Nové

Oblast mezinárodního marketingu je velmi rozsáhlá. Mezinárodní marketing ovlivňuje či přímo spoluvytváří obraz světové ekonomiky. Mezinárodní marketing využívá nejmodernější informační technologie a metody získávání a analýzy informací a dokáže vytvářet a implementovat strategie, které efektivně prodávají zboží v celosvětovém měřítku.

Více informací

7 ks

800,00 Kč

Parametry

Autor Boháček Jiří
Rok vydání 2022

Více informací

Vážení studenti, učební text, který se vám dostává do rukou, má za cíl obeznámit Vás se základy mezinárodního marketingu. Poskytne Vám základní orientaci ve spletitém světě mezinárodního marketingu a může Vám pomoci jako průvodce při dalším studiu jednotlivých strategií a postupů v mezinárodním marketingu, při sestavování marketingových analýz a plánů a vyhodnocování úspěšnosti marketingových strategií. Veškerá témata jsou ilustrována příklady z praxe, text je doplněn názornými diagramy, schématy a grafy, které usnadní pochopení a osvojení předkládané látky.  Na závěr každé kapitoly naleznete shrnutí usnadňující orientaci v textu. Učební text obsahuje testovací otázky, na nichž si můžete ověřit nabyté znalosti.

Ke stažení