978-80-88330-57-8
Nové
Oblast mezinárodního marketingu je velmi rozsáhlá. Mezinárodní marketing ovlivňuje či přímo spoluvytváří obraz světové ekonomiky. Mezinárodní marketing využívá nejmodernější informační technologie a metody získávání a analýzy informací a dokáže vytvářet a implementovat strategie, které efektivně prodávají zboží v celosvětovém měřítku.
7 Item ks
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Mezinárodní marketing
Oblast mezinárodního marketingu je velmi rozsáhlá. Mezinárodní marketing ovlivňuje či přímo spoluvytváří obraz světové ekonomiky. Mezinárodní marketing využívá nejmodernější informační technologie a metody získávání a analýzy informací a dokáže vytvářet a implementovat strategie, které efektivně prodávají zboží v celosvětovém měřítku.
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Autor | Boháček Jiří |
Rok vydání | 2022 |
Vážení studenti, učební text, který se vám dostává do rukou, má za cíl obeznámit Vás se základy mezinárodního marketingu. Poskytne Vám základní orientaci ve spletitém světě mezinárodního marketingu a může Vám pomoci jako průvodce při dalším studiu jednotlivých strategií a postupů v mezinárodním marketingu, při sestavování marketingových analýz a plánů a vyhodnocování úspěšnosti marketingových strategií. Veškerá témata jsou ilustrována příklady z praxe, text je doplněn názornými diagramy, schématy a grafy, které usnadní pochopení a osvojení předkládané látky. Na závěr každé kapitoly naleznete shrnutí usnadňující orientaci v textu. Učební text obsahuje testovací otázky, na nichž si můžete ověřit nabyté znalosti.