ISBN 978-80-88330-55-4
Nové
34 Item ks
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Strategický management
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Autor | Zuzák Roman |
Rok vydání | 2022 |
Cílem textu Strategický management je především získání přehledu o faktorech a silách, které v současné době působí na podniky především z vnějšího prostředí, a dále to, jak na tyto podněty z vnějšího prostředí podniky reagují prostřednictvím podnikové strategie. Důležité je pochopení podnikatelské filozofie a manažerských postupů, uvědomění si vzájemných vazeb a souvislostí v dnešním komplikovaném světě a jejich komplexnost. Proto jednotlivé síly a faktory nelze vidět izolovaně, ale v jejich vzájemném kontextu. Právě toto vidění souvislostí je u strategického managementu nejtěžší. Aktualizované vydání textu reaguje na současné změny v podnikatelském prostředí a strategickém jednání podniků