ISBN 978-80-88502-21-0
Nové
Po období COVID-19 lze spatřovat obrovské změny na trhu práce, a to nejenom ve vývoji nezaměstanosti, ale rovněž v zavádění organizačních změn, které ovlivňují přilákání nových i udržení současných zaměstnanců, kdy např. z benefitu práce z domova se stala v některých odvětvích přímo nutnost.
8 Item ks
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Marketing lidských zdrojů
Po období COVID-19 lze spatřovat obrovské změny na trhu práce, a to nejenom ve vývoji nezaměstanosti, ale rovněž v zavádění organizačních změn, které ovlivňují přilákání nových i udržení současných zaměstnanců, kdy např. z benefitu práce z domova se stala v některých odvětvích přímo nutnost.
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Autor | Depoo Lucie, Urbancová Hana, Smolová Helena |
Rok vydání | 2023 |
Učebnice s názvem Marketing lidských zdrojů uvádí čtenáře do teorie a praxe personálního marketingu a ukazuje na strategickou důležitost této problematiky. Současné změny na trhu práce v zavádění organizačních změn značně ovlivňují přilákání nových i udržení současných zaměstnanců. Nejenom dobrá značka zaměstnavatele, ale primárně spokojenost, motivace, bezpečí a jistota zaměstnanců v organizaci pomůže organizacím odlišit se od konkurence ostatních zaměstnavatelů při získávání a udržení vhodných zaměstnanců. O to více roste důležitost marketingu lidských zdrojů.