978-80-88502-46-3
Nové
Zásady a nástroje sportovního marketingu jsou pro sportovní manažery základními znalostmi, které
jim umožní umístit svoji organizaci nebo událost na vysoce konkurenčním sportovním trhu. Tento
učební text se zabývá sportovní reklamou a následně dalšími aspekty sportovního marketingu.
30 Item ks
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Reklama a marketing ve sportu
Zásady a nástroje sportovního marketingu jsou pro sportovní manažery základními znalostmi, které
jim umožní umístit svoji organizaci nebo událost na vysoce konkurenčním sportovním trhu. Tento
učební text se zabývá sportovní reklamou a následně dalšími aspekty sportovního marketingu.
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Autor | Šíma Jan |
Rok vydání | 2023 |
Studijní text "Reklama a marketing ve sportu" poskytuje komplexní pohled na klíčové aspekty spojené s propojením sportu a marketingu. Její obsah zahrnuje několik důležitých kapitol, včetně reklamy, marketingu ve sportu, sponzoringu, public relations ve sportovních organizacích, trendy v marketingové komunikaci ve sportu a využití sociálních sítí ve sportu. Kniha je průvodcem pro studium základních principů a strategií spojených s propagací sportovních událostí, týmů a sportovců. Je vhodná pro studenty, kteří se zajímají o oblast sportovního marketingu, ale i pro profesionály, kteří chtějí rozšířit své znalosti a dovednosti v této oblasti.