ISBN 978-80-88502-08-1
Nové
Ekonomika zkušeností a zážitků je velmi rychle se rozvíjející oblast ekonomiky a businessu. Ekonomika zkušeností nabízí zážitky nejen jakožto samostatnou ekonomickou nabídku, ale i jako maximum pozitivních zkušeností, které má zákazník získat při každé interakci se značkou.
17 Item ks
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Řízení zákaznické zkušeností
Ekonomika zkušeností a zážitků je velmi rychle se rozvíjející oblast ekonomiky a businessu. Ekonomika zkušeností nabízí zážitky nejen jakožto samostatnou ekonomickou nabídku, ale i jako maximum pozitivních zkušeností, které má zákazník získat při každé interakci se značkou.
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Autor | Tišlerová Kamila |
Rok vydání | 2023 |
V této knize si vysvětlíme podstatu Experience Economy a podrobněji probereme zákaznické zážitky a zkušenosti – na čem jsou založeny, co pro zákazníka znamenají, jak se dají aktivně vytvářet. Hlouběji se také podíváme na celou zákaznickou cestu, budeme identifikovat všechna reálná i virtuální místa, kde zákazník přichází do kontaktu se společností, některá z nich jsou dokonce tzv. momenty pravdy. O všech těchto bodech je třeba nejen mít přehled, ale také je aktivně řídit. Proto zvládneme i praktické techniky pro mapování a tvorbu zákaznické cesty a měření zákaznické zkušenosti.