Studenti/registrovaní uchazeči VŠEM se přihlašují výhradně jen s údaji pro SIS VŠEM (uživatelské jméno a heslo)!

Marketingová komunikace (2. vydání) Zobrazit větší

Marketingová komunikace (2. vydání)

ISBN 978-80-88502-53-1

Nové

Učebnice Marketingová komunikace se zaměřuje na komplexní pochopení této klíčové oblasti marketingu. Zabývá se základními principy a funkcemi marketingové komunikace, a dále detailně rozebírá jednotlivé nástroje, které jsou v této oblasti používány.

Více informací

23 ks

800,00 Kč

Parametry

Autor Krejčí Aleš, Stromko Břetislav, Smolová Helena, Boháček Jiří
Rok vydání 2024

Více informací

Učebnice Marketingová komunikace se zaměřuje na komplexní pochopení této klíčové oblasti marketingu. Zabývá se základními principy a funkcemi marketingové komunikace, a dále detailně rozebírá jednotlivé nástroje, které jsou v této oblasti používány. Mezi ně patří reklama, public relations, podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej, veletrhy a výstavy, netradiční formy marketingové komunikace a on-line marketingová komunikace. Učebnice se dále věnuje specifikům marketingové komunikace v B2B prostředí, integrované marketingové komunikaci a etickým aspektům a regulaci marketingové komunikace.

Pro usnadnění pochopení a zapamatování obsahuje učebnice přehledné tabulky a grafy, praktické příklady a návody, kontrolní otázky a shrnutí na konci každé kapitoly. Pro studenty magisterského stupně studia je k dispozici rozšíření dané problematiky.

Díky svému srozumitelnému a prakticky zaměřenému přístupu je učebnice Marketingová komunikace vhodná jak pro studenty bakalářského a magisterského stupně studia, tak pro manažery a pracovníky v oblasti marketingu. Poskytuje komplexní a aktuální informace o této klíčové disciplíně a pomáhá s pochopením principů a technik efektivní marketingové komunikace.

Ke stažení