ISBN 978-80-88502-53-1
Nové
Učebnice Marketingová komunikace se zaměřuje na komplexní pochopení této klíčové oblasti marketingu. Zabývá se základními principy a funkcemi marketingové komunikace, a dále detailně rozebírá jednotlivé nástroje, které jsou v této oblasti používány.
23 Item ks
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Marketingová komunikace (2. vydání)
Učebnice Marketingová komunikace se zaměřuje na komplexní pochopení této klíčové oblasti marketingu. Zabývá se základními principy a funkcemi marketingové komunikace, a dále detailně rozebírá jednotlivé nástroje, které jsou v této oblasti používány.
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Autor | Krejčí Aleš, Stromko Břetislav, Smolová Helena, Boháček Jiří |
Rok vydání | 2024 |
Učebnice Marketingová komunikace se zaměřuje na komplexní pochopení této klíčové oblasti marketingu. Zabývá se základními principy a funkcemi marketingové komunikace, a dále detailně rozebírá jednotlivé nástroje, které jsou v této oblasti používány. Mezi ně patří reklama, public relations, podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej, veletrhy a výstavy, netradiční formy marketingové komunikace a on-line marketingová komunikace. Učebnice se dále věnuje specifikům marketingové komunikace v B2B prostředí, integrované marketingové komunikaci a etickým aspektům a regulaci marketingové komunikace.
Pro usnadnění pochopení a zapamatování obsahuje učebnice přehledné tabulky a grafy, praktické příklady a návody, kontrolní otázky a shrnutí na konci každé kapitoly. Pro studenty magisterského stupně studia je k dispozici rozšíření dané problematiky.
Díky svému srozumitelnému a prakticky zaměřenému přístupu je učebnice Marketingová komunikace vhodná jak pro studenty bakalářského a magisterského stupně studia, tak pro manažery a pracovníky v oblasti marketingu. Poskytuje komplexní a aktuální informace o této klíčové disciplíně a pomáhá s pochopením principů a technik efektivní marketingové komunikace.