ISBN 978-80-88502-83-8
Nové
Značky dosud využívaly vztah, či postoj zákazníka ke klimatu také, avšak bez promítnutí logických, či zdůvodnitelných argumentů. Proto v této publikaci je využita technika typu AI nebo marketingové automatizace, aby omezení škod promítla do konkrétní situace zákazníka.
23 Item ks
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Marketingový management klimatu
Značky dosud využívaly vztah, či postoj zákazníka ke klimatu také, avšak bez promítnutí logických, či zdůvodnitelných argumentů. Proto v této publikaci je využita technika typu AI nebo marketingové automatizace, aby omezení škod promítla do konkrétní situace zákazníka.
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Autor | Linhart Zdeněk |
Rok vydání | 2024 |
Tlak aktivistů z IPCC trend oteplování klimatu neobrátil k ochlazování. Nepomohla masivní dotační podpora biopaliv, solární energetiky a baterií pro elektromobily ani sankce za porušení zákazu spalovacích motorů, uhelných elektráren, a podobně. Obsah CO2 v atmosféře dále roste a s ním i původně nepředpokládané jevy jako schnutí lesů, spalující vedra, pandemie, speciální vojenské operace, migrace, a podobně. Toto zacyklení s klimatem zdánlivě nesouvisících stresorů bylo v této publikaci s klimatem propojeno reaktivním dusíkem (Nr) a obrácení trendu od oteplování klimatu k ochlazování bylo nalezeno poukázáním na škody zacyklení stresorů v místě marketingovým managementem. Značky dosud využívaly vztah, či postoj zákazníka ke klimatu také, avšak bez promítnutí logických, či zdůvodnitelných argumentů. Proto v této publikaci je využita technika typu AI nebo marketingové automatizace, aby omezení škod promítla do konkrétní situace zákazníka. Tento pohled i nástroje marketingového managementu klimatu jsou nové i tím, že od klasických marketérů a manažerů do hry zapojuje i administrátory techniky a vědce, protože právě oni na svých datech výše uvedené jevy dokáží nejen detekovat, ale i propagovat.