Studenti/registrovaní uchazeči VŠEM se přihlašují výhradně jen s údaji pro SIS VŠEM (uživatelské jméno a heslo)!

Marketingový management klimatu Zobrazit větší

Marketingový management klimatu

ISBN 978-80-88502-83-8

Nové

Značky dosud využívaly vztah, či postoj zákazníka ke klimatu také, avšak bez promítnutí logických, či zdůvodnitelných argumentů. Proto v této publikaci je využita technika typu AI nebo marketingové automatizace, aby omezení škod promítla do konkrétní situace zákazníka.

Více informací

23 ks

800,00 Kč

Parametry

Autor Linhart Zdeněk
Rok vydání 2024

Více informací

Tlak aktivistů z IPCC trend oteplování klimatu neobrátil k ochlazování. Nepomohla masivní dotační podpora biopaliv, solární energetiky a baterií pro elektromobily ani sankce za porušení zákazu spalovacích motorů, uhelných elektráren, a podobně. Obsah CO2 v atmosféře dále roste a s ním i původně nepředpokládané jevy jako schnutí lesů, spalující vedra, pandemie, speciální vojenské operace, migrace, a podobně. Toto zacyklení s klimatem zdánlivě nesouvisících stresorů bylo v této publikaci s klimatem propojeno reaktivním dusíkem (Nr) a obrácení trendu od oteplování klimatu k ochlazování bylo nalezeno poukázáním na škody zacyklení stresorů v místě marketingovým managementem. Značky dosud využívaly vztah, či postoj zákazníka ke klimatu také, avšak bez promítnutí logických, či zdůvodnitelných argumentů. Proto v této publikaci je využita technika typu AI nebo marketingové automatizace, aby omezení škod promítla do konkrétní situace zákazníka. Tento pohled i nástroje marketingového managementu klimatu jsou nové i tím, že od klasických marketérů a manažerů do hry zapojuje i administrátory techniky a vědce, protože právě oni na svých datech výše uvedené jevy dokáží nejen detekovat, ale i propagovat.

Ke stažení