Studenti/registrovaní uchazeči VŠEM se přihlašují výhradně jen s údaji pro SIS VŠEM (uživatelské jméno a heslo)!

Public relations Zobrazit větší

Public relations (2. vydání)

ISBN 978-80-88502-98-2

Nové

V tomto učebním textu je předložen komplexní pohled na oblast public relations, zahrnující jak teoretické základy, tak i praktické aplikace předložených informací. Srozumitelným způsobem jsou představeny klíčové koncepty, strategie a metody v oblasti komunikace a vztahů s veřejností.

Více informací

800,00 Kč

Parametry

Autor Smolová Helena
Rok vydání 2024

Více informací

V tomto učebním textu je předložen komplexní pohled na oblast public relations, zahrnující jak teoretické základy, tak i praktické aplikace předložených informací. Srozumitelným způsobem jsou představeny klíčové koncepty, strategie a metody v oblasti komunikace a vztahů s veřejností, přičemž je zdůrazněna jejich relevance pro současnou pracovní sféru. Kromě teoretických východisek učební text obsahuje i praktické příklady, které studentům umožňují propojit teorii s reálnými situacemi.

Ke stažení