ISBN 978-80-88502-91-3
Nové
Event management a event marketing představují rychle se vyvíjející disciplíny s kořeny v mnoha oborech. Předkládaná publikace Event management a marketing zpracovaná Mgr. Kateřinou Chvátalovou představuje základní studijní literaturu a jiné relevantní zdroje zabývající se touto problematikou.
0 Item ks
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Event management a marketing
Event management a event marketing představují rychle se vyvíjející disciplíny s kořeny v mnoha oborech. Předkládaná publikace Event management a marketing zpracovaná Mgr. Kateřinou Chvátalovou představuje základní studijní literaturu a jiné relevantní zdroje zabývající se touto problematikou.
Příjemce :
* Povinná pole
nebo Zrušit
Autor | Chvátalová Kateřina |
Rok vydání | 2024 |
Event management a event marketing představují rychle se vyvíjející disciplíny s kořeny v mnoha oborech. Předkládaná publikace Event management a marketing zpracovaná Mgr. Kateřinou Chvátalovou představuje základní studijní literaturu a jiné relevantní zdroje zabývající se touto problematikou. Publikace shrnuje nejdůležitější poznatky z této oblasti, dále 16 let praktických zkušeností autorky v rámci oboru a slouží primárně k výuce předmětů Event management, Event marketing a Management mezinárodně úspěšné destinace na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze a také široké odborné veřejnosti, případně studentům jiných vysokých škol, a také eventovým manažerům agenturním i korporátním. Cílem je představit event management a event marketing v kontextu náročné praxe, ale také v rámci teoretického vymezení tak, jak se mu věnují odborníci v rámci výzkumu po celém světě. Tento pohled představuje event management a event marketing jako dvě zásadní složky managementu jakékoliv úspěšné akce. Zatímco event management je spjat především s plánováním, realizací a vyúčtováním celé akce, event marketing se zaobírá zejména nejrozličnějšími formami komunikace a propagace spjatými s eventy.